.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتصاب اولین فرماندار دولت دهم در مازندران
در مراسمی با حضور سید محمد کریمی استاندار مازندران،اولین فرماندار دولت دهم در مازندران منصوب شد..در آئین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان ...

در مراسمی با حضور استاندار مازندران، فرماندار شهرستان بابل به عنوان نخستین فرماندار دولت دهم در مازندران عصر یکشنبه منصوب شد.

به گزارش مهر ، سید محمد کریمی استاندار مازندران در آئین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان بابل در فرمانداری گفت: مدیریت منابع انسانی مهمترین مسئله دستگاه های اداری و اجرایی است.

وی اظهار داشت: امروزه در کشور مدیرمداری و فردمحوری فوق العاده مهم بوده و جایگاه مدیریت در منابع انسانی بسیار مهم است.

وی افزود: شهرستان بابل از جمله شهرهای مطرح کشور و استان مازندران با امتیازات فراوان بوده که دارای جوانان پرشور حزب اللهی و متدین است.

وی در ادامه به ظرفیتهای بزرگ توسعه و سرمایه گذاری در استان و شهرستان بابل اشاره کرد و افزود: سرمایه گذاری در تولید مرغ لاین دارای امتیاز بسیار خوبی است و ایران جزو هشت کشور دارای امتیاز مرغ لاین در دنیاست که بابل از این امتیاز در کشور برخوردار است

استاندار مازندران، ساماندهی بافتهای فرسوده شهر، پیگیری تصفیه خانه آب و فاضلاب شهری، مسیر کمربندی بابل، پروژه های زیر گذر و رو گذر و کارخانه خودروسازی را از فرماندار جدید بابل خواستار شد.

سید محمد کریمی در پایان این مراسم ضمن قدردانی از زحمات مهدی نوری فرماندار دولت نهم شهرستان بابل، یدالله افشار مقدم را به عنوان نخستین فرماندار دولت دهم مازندران در فرمانداری بابل منصوب کرد.

یدالله افشار مقدم در دولت نهم مدیرکل هواشناسی مازندران بوده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.